Didaktika povijesti nedavnih nasilnih sukoba i njihova prezentacija na primjeru nekoliko kurikuluma povijesti s osvrtom na hrvatski slučaj
DOI:
https://doi.org/10.22586/csp.v53i2.13878Ključne riječi:
nasilni sukob; kurikulum povijesti; poučavanje povijesti; kontroverzne i osjetljive temeSažetak
U radu se analiziraju istraživanja kurikuluma na primjeru nekoliko zemalja koje su u bliskoj prošlosti prošle iznimno traumatične nasilne sukobe poput rata, genocida ili građanskoga rata. Naglasak je na nasilnim sukobima iz bliže prošlosti. U skladu s takvom analizom otvoreno je i pitanje gdje u odnosu na druge stoji hrvatski kurikulum povijesti iz 2019. godine.
Preuzimanja
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Licenca
Autorska prava (c) 2021 autori i časopis

This work is licensed under a KreativniCommons Attribution-NonCommercial Međunarodne licence.
Nositelji autorskih prva su izdavač Hrvatski institut za povijest i autori. Časopis za suvremenu povijest je časopis u otvorenom pristupu. Sadržaj časopisa u cijelosti je besplatno dostupan. Korisnici smiju čitati, preuzimati, kopirati, distribuirati, tiskati, pretraživati ili stavljati poveznice na materijal te mijenjati, preoblikovati i prerađivati materijal ili ga koristiti na druge zakonite načine, sve dok odgovarajuće citiraju izvornik, sukladno Creative Commons licenci CC BY-NC. Radove objavljene u Časopisu za suvremenu povijest dozvoljeno je pohranjivati u institucijske i tematske repozitorije uz osiguravanje poveznica na web stranice časopisa i Hrčka. Časopis autorima ne naplaćuje objavu radova. Uredništvo ne odgovara za navode i gledišta iznesena u pojedinim prilozima.