Politička komunikacija kandidata na društvenim mrežama na hrvatskim predsjedničkim izborima 2019./2020.
Ključne riječi:
Hrvatska, predsjednički izbori, Facebook, privatizacija politike, personalizacijaSažetak
Porast „politike usmjerene na kandidata“ utjecao je na promjenu u komunikacijskim strategijama političara koji sve češće koriste tehnike privatizacije politike za zbližavanje s biračima. Društvene mreže pokazale su se kao idealan kanal za „smekšavanje“ njihovih imidža. Cilj ovog rada je istražiti jesu li kandidati na hrvatskim predsjedničkim izborima 2019./2020. u svojim kampanjama na Facebooku kao dio komunikacijske strategije koristili tehnike privatizacije politike te na koji su ih način koristili. Metodom analize sadržaja utvrđeno je da su kandidati u svojim objavama u značajnoj mjeri koristili navedene tehnike kako bi se prikazali kao „jedni od nas“. Pobjedu na izborima odnio je kandidat koji je u potpunosti vodio personaliziranu kampanju, u kojoj je najčešće naglašavao svoj osebujni karakter i svoje privatne osobine.
Preuzimanja
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Licenca
Autorska prava (c) 2021 Gabriela Galić, Domagoj Bebić

This work is licensed under a Kreativni Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND