RAZVOJ REGULACIJE MEDIJSKOG VLASNIŠTVA U HRVATSKOJ
Ključne riječi:
MEDIJSKI PLURALIZAM, MEDIJSKO VLASNIŠTVO, REGULACIJA, TRANSPARENTNOSTSažetak
Cilj je ovog rada opisati razvoj regulacije medijskog vlasništva u Hrvatskoj od njezina osamostaljenja naovamo te pokušati procijeniti jesu li promjene bile u smjeru podrške medijskog pluralizma. Premisa od koje istraživanje polazi jest da transparentnost vlasništva nad medijima, jedan od ključnih preduvjeta medijskog pluralizam (Borges i Christophorou, 2024), još uvijek nije u potpunosti ostvarena. Rad je pokazao da je Hrvatska prešla dug put od prilično restriktivnog pristupa u regulaciji vlasništva nad medijima, kako u pogledu otvorenosti medijskog tržišta tako i u pogledu transparentnosti vlasništva nad medijima, do situacije u kojoj je danas. No čini se da određeni nedostatci još uvijek postoje, posebice kod osiguranja učinkovite provedbe i dodjeljivanja jasnih institucionalnih odgovornosti za praćenje i sankcioniranje nepoštivanja zakonskih odredbi.
Preuzimanja
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Licenca
Autorska prava (c) 2025 Ana Tešić

This work is licensed under a Kreativni Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND