Uređenje izborne kampanje (promidžbe) u Republici Hrvatskoj i problem (ne)koherentnosti važećega normativnog okvira
Ključne riječi:
izborna kampanja, izborna promidžba, izborno zakonodavstvo, normativni okvir, HrvatskaSažetak
U radu se razmatra normativni okvir uređenja izborne kampanje (promidžbe) u Republici Hrvatskoj, napose s obzirom na poveći broj propisa koji uređuju ovu materiju te činjenicu da ne postoji jedinstven izborni zakon koji uređuje ovo pitanje. Analizom niza zakona, drugih propisa i akata kojima se uređuje izborna kampanja za parlamentarne, predsjedničke i lokalne izbore te za izbore članova u Europski parlament iz Republike Hrvatske, nastoji se ispitati koherentnost tog okvira. Nakon nekoliko općenitih napomena o normativnom okviru, rad donosi pregled uređenja izborne kampanje nakon 1990. te analizira važeća rješenja. Zaključeno je da su važeća rješenja postupno oblikovana, ali i da ima prostora za njihovo unaprjeđenje te je potvrđena polazišna teza da važeći normativni okvir uređenja izborne kampanje nije koherentan.
Preuzimanja
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Licenca
Autorska prava (c) 2018 Gordan Struić

This work is licensed under a Kreativni Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Autorice i autori članaka objavljenih u Medijskim studijama zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Medijske studije prihvaćaju uvjete licence Creative Commons.
CC BY-NC-ND