Preskoči na sadržaj
Skoči na glavnu navigaciju
Skoči na podnožje stranice
Open Menu
Trenutni broj
Arhivi
Časopis uređuju
Objave
O časopisu
O časopisu
Prijave rada
Kontakt
Traži
Registracija
Prijava
Naslovnica
/
Arhiva
/
Svezak 11 Br. 21 (2020): Media Studies Vol. 11 No. 21 (2020)
Svezak 11 Br. 21 (2020): Media Studies Vol. 11 No. 21 (2020)
Objavljeno:
2020-11-23
Uvodna bilješka
Editor's note
Marijana Grbeša
1
PDF (Engleski)
Članci
Zašto baš binge-watching? Istaknuti motivi i analiza motivirajućih hedonističkih i eudamonijskih elemenata emocionalnog zadovoljenja u iskustvu binge-watchinga
Vesna Karuza Podgorelec
3-23
PDF (Engleski)
Kritička analiza političkoga diskursa izuzetnosti u filmu Američki snajper
Hamdallah Akvani, Abdolvahed Zarifi, Hossein Fakhraei
24-43
PDF (Engleski)
Medijsko izvještavanje o različitim znanstvenim disciplinama u hrvatskim dnevnim novinama – društveno-povijesna perspektiva
Adrijana Šuljok
44-65
PDF (Engleski)
Točnost u online medijima: nedovoljne novinarske rutine u provjeravanju činjenica i ispravcim
Mato Brautovic, Sandra Buratović Maštrapa, Romana John
66-86
PDF (Engleski)
Komercijalni FM radio u kontekstu hrvatske medijske politike
Marina Mučalo
87-103
PDF
Teorijska analiza uloge dijaloga i dionika u upravljanju kriznim situacijama u društvenim medijima
Žanina Žigo
104-122
PDF
Prikazi i anotacije
Otto Eibl and Miloš Gregor (Eds): Thirty Years of Political Campaigning in Central and Eastern Europe
Đana Luša
128-130
PDF (Engleski)
Ralph Schroeder: Social Theory After the Internet: Media, Technology and Globalization
Karlo Kanajet
130-131
PDF (Engleski)
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
Jezik / Language
English
Hrvatski
Informacije
Za čitatelje
Za autore
Za knjižničare