Je li društveno poduzetništvo bolje za radnike? Utjecaj radnog iskustva u hrvatskim društvenim zadrugama na percipiranu dobrobit radnika
Ključne riječi:
društveno poduzetništvo, vrijednosti, zadovoljstvo na radnom mjestu, intrinzična motivacijaSažetak
Osnovna je namjera ovoga rada istražiti motivacije, vrijednosti i zadovoljstvo na radnome mjestu radnika zaposlenih u sektoru društvenog poduzetništva. Kvalitativnim istraživanjem obuhvatili smo deset socijalnih zadruga kako bismo interpretirali iskustva rada u društvenom poduzetništvu iz perspektive samih radnika. Iz rezultata istraživanja može se zaključiti kako sugovornici/radnici u društvenim poduzećima daju prednost intrinzičnoj motivaciji i intrinzičnim vrijednostima vezanim uz radno mjesto, pozitivno opisuju uvjete rada u društvenom poduzetništvu te dijele percepciju porasta kvalitete života otkad rade u društvenom poduzeću. Veze koje smo opisali u istraživanju između motivacija, radnog iskustva i participatornog upravljanja omogućuju proširenje postojećih zaključaka istraživanja motivacija i zadovojstva na radu u sektoru društvene ekonomije.
Preuzimanja
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Licenca
Autorska prava (c) 2020 Jelena Puđak,Dražen Šimleša

Ovo djelo je licencirano pod licencom Creative Commons Attribution 4.0 Međunarodna licenca.
Autori priloga objavljenih u časopisu zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Pristankom na objavljivanje autori daju časopisu pravo prvog objavljivanja u tiskanom te elektroničkom obliku.
Revija za sociologiju je časopis otvorenoga pristupa. U skladu s definicijom otvorenog pristupa BOAI-a, korisnicima je pristup cjelokupnom sadržaju slobodan i besplatan. Korisnici mogu čitati, pohranjivati, kopirati, distribuirati, ispisivati, pretraživati i vezivati cijele tekstove članaka u ovom časopisu ne tražeći prethodno dopuštenje izdavača ili autora. Revija za sociologiju primjenjuje CC BY licencu.