Preskoči na sadržaj Skoči na glavnu navigaciju Skoči na podnožje stranice
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Obavijesti
  • Prijave priloga
  • O časopisu
    • O časopisu
    • ##about.editorialTeam##
    • Izjava o privatnosti
    • Kontakt
Traži
  • Registracija
  • Prijava
  1. Naslovnica /
  2. Arhiva /
  3. Svezak 67 Br. 2 (2021)

Svezak 67 Br. 2 (2021)

					Pogledaj Svezak 67 Br. 2 (2021)
Objavljeno: 2023-10-13

Original scientific article

  • STAVOVI UČITELJA RAZREDNE NASTAVE PREMA UKLJUČIVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA U REDOVNE ODGOJNO-OBRAZOVNE PROGRAME U OSNOVNOJ ŠKOLI

    Anja Valenčić Štemberger
    21-34
    • PDF (Engleski)
  • STAVOVI UČITELJA RAZREDNE NASTAVE PREMA UKLJUČIVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA U REDOVNE ODGOJNO-OBRAZOVNE PROGRAME U OSNOVNOJ ŠKOLI

    Ivana Stanić, Silvija Hinek, Mili Perkušić
    9-20
    • PDF (Engleski)
  • RAZLIKE U RAZINI TJELESNE AKTIVNOSTI IZMEĐU DJEVOJČICA I DJEČAKA MLAĐE ŠKOLSKE DOBI

    Ivana Nikolić
    35-46
    • PDF (Engleski)
  • ODLIKE AUTORITETA NASTAVNIKA

    47-60
    • PDF

Preliminary communication

  • ODGOJNI POSTUPCI RODITELJA DJECE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

    61-80
    • PDF

Review article

  • POVIJESNI RAZVOJ I ŠIRENJE U ISTRAŽIVANJU MOTIVACIJE ZA UČENJE STRANOG JEZIKA (J2)

    Abdul Raham Omar, Mirna Harwood
    81-94
    • PDF (Engleski)

Stručni rad

  • UKLJUČENOST RODITELJA U OBRAZOVANJE DJETETA

    Zlatka Gregorović Belaić
    • PDF (Engleski)

prikaz knjige

  • Thompson, C. (2020). Allgemeine Erziehungswissenschaft. Stuttgart: W. Kohlhammer GmbH

    115-120
    • PDF (Engleski)
  • Del Dette, Z. A. P., Del Dette, A. (2021). Social Competence and Social Skills. Cham: Springer Nature, Switzerland AG

    121-123
    • PDF

Informacije

  • Za čitatelje
  • Za autore
  • Za knjižničare

Jezik / Language

  • English
  • Hrvatski
Više informacija o OJS-u.