Preskoči na sadržaj Skoči na glavnu navigaciju Skoči na podnožje stranice
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Obavijesti
  • Prijave priloga
  • O časopisu
    • O časopisu
    • ##about.editorialTeam##
    • Izjava o privatnosti
    • Kontakt
Traži
  • Registracija
  • Prijava
  1. Naslovnica /
  2. Arhiva /
  3. Svezak 69 Br. 2 (2023)

Svezak 69 Br. 2 (2023)

					Pogledaj Svezak 69 Br. 2 (2023)
Objavljeno: 2024-05-09

Original scientific article

  • MOŽE LI TJELESNA AKTIVNOST JEDNAKO DOPRINIJETI MENTALNOM ZDRAVLJU DJEČAKA I DJEVOJČICA U RANOJ ADOLESCENCIJI?

    Tena Velki, Anitnela Miškić, Mišel Vitković
    9-28
    • PDF
  • ULOGA POZITIVNOG RAZVOJA MLADIH U PREDVIĐANJU DEPRESIVNOSTI, ANKSIOZNOSTI I STRESA

    Gabrijela Vrdoljak, Maja Pavlović
    29-44
    • PDF
  • UTVRĐIVANJE RAZLIKA UKLJUČENOSTI U ORGANIZIRANE SPORTSKE/TJELESNE AKTIVNOSTI DJEČAKA I DJEVOJČICA U DOBI DO 7 GODINA

    Ivica Iveković, Vesna Širić, Sanja Šalaj
    45-60
    • PDF (Engleski)

Review article

  • ULOGA ART TERAPIJE U UBLAŽAVANJU SIMPTOMA FIBROMIALGIJE

    Sena Bogdanović
    61-80
    • PDF
  • DIGITALNI ALATI ZA DRUŠTVENO ČITANJE U KONTEKSTU ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA

    Ivana Ostrički
    81-96
    • PDF
  • POZNAVANJE PRUŽANJA PRVE POMOĆI KOD STUDENATA – BUDUĆIH ODGOJITELJA I UČITELJA

    Tonka Vekić, Irella Bogut, Višnja Vekić Kljajić
    97-108
    • PDF

Stručni rad

  • ULOGA AKCIJSKOG ISTRAŽIVANJA U POVEĆANJU MOTIVACIJE NASTAVNIKA – REFLEKSIVNIH PRAKTIČARA ZA PROFESIONALNO USAVRŠAVANJE

    Branka Spasić, Jelena Maksimović
    109-122
    • PDF
  • O STJECANJU KOMPETENCIJA VODITELJA UČENIČKIH ZADRUGA

    Mirjana Posavec, Antun Petak
    123-142
    • PDF

prikaz knjige

  • Mirjana Duran VOLIM IĆI U ŠKOLU, A MALO I NE

    Ivana Borić Letica
    143-144
    • PDF
  • Smiljana Zrilić DJECA S TEŠKOĆAMA U INKLUZIVNOM VRTIĆU I ŠKOLI. SUVREMENI PRISTUP I METODE UČENJA

    Marija Rašić
    145-147
    • PDF

Informacije

  • Za čitatelje
  • Za autore
  • Za knjižničare

Jezik / Language

  • English
  • Hrvatski
Više informacija o OJS-u.